Două noutăţi.

23 Aug

Prima: Avem toboşar. Cine altcineva decât Cristian Văraru, desigur. Drept dovadă vom pune cândva o poză cu el, pe care i-am făcut-o aseară dar nu am apucat s-o descărcăm de pe telefon (da, n-avem aparat de fotografiat. Şi ce-i cu asta? Nici Galileo Galilei n-avea).

A doua: Cântăm în Vamă. La Şoni, pe 27 August, către unşpe seara. Cine nu vine va regreta profund, oricât de serios ar fi motivul absenţei. Şi nu râdeţi, că nu glumim.

4 Responses to “Două noutăţi.”

  1. Stefania August 23, 2010 at 22:42 #

    Cum sună “am plecat să-mi iau aparatul de fotografiat” ca motiv pentru absenţă? Mă scapă de scalpare? (scalpă de scăpare? Nu ştiu, de stress unele sinapse au făcut scurtcircuit.)

    Să vă trăiţi unii altora şi toţi nouă, cum ar veni.

    • Aeroport August 25, 2010 at 03:34 #

      Mersi pentru urare, şi cum suntem o formaţie de oameni bine-crescuţi, nu de babe arţăgoase, bineînţeles că înţelegem perfect motivul absenţei tale, drept care nu numai că nu te scalpăm încă, dar te punem abia pe poziţia a opta din lista “to be scalped soon”.
      Eşti mulţumită?

      • Stefania August 25, 2010 at 21:44 #

        În situaţia proaspăt achiziţionată printr-o vizită la frizer, aş zice că da, sunt mulţumită – dacă promiteţi să rămâneţi la pedeapsa scalpării. Sunt în siguranţă. Nici cel mai modest apaş nu s-ar obosi pentru scalpul meu.
        Da’ adică babele arţăgoase ce-au? Ha?

  2. Ştefania September 7, 2010 at 19:10 #

    Pssst… Hm-hm. Hm?

Leave a Reply

