Până una-alta.

16 Sep

Bun. Deci ce am mai făcut? Păi, multe. Am dat un concert în Vamă, la Șoni, care a ieșit bine. Am înregistrat niște piste pentru Simona într-un studio. Am ascultat împreună Meddle-ul lui Pink Floyd, în timpul unei ore petrecute în mașină pe Calea Plevnei (mulțumirile și muile noastre primăriei capitalei și imbecililor care au autorizat construcția unui pod peste oraș, fără să se gândească însă ce se va întâmpla în acest timp cu oamenii care încearcă să ajungă dintr-un loc într-altul. Vă zicem noi ce se întâmplă cu ei: mor în mașini, așteptând. Vorba lui Luca: Dante e un bou, Infernul e pe Calea Plevnei…).

Și, asta fiind ceva recent, plictisit să văd în fiecare zi logoul ăla cu avionașul și inimioara, și neîncrezător în promisiunile unora, altora, că un logo mai nou, mai bun, mai frumos va apărea în curând din nimic, am pus mâna pe aparatul de fotografiat, am mers până la colț și am făcut o poză. După care m-am dus acasă, am editat-o, și gata logo-ul. Care este acesta:

Persoana care îmi va spune unde a fost făcută poza va primi drept recompensă primul nostru CD, cu niște semnături pe el (nu, primul nostru CD nu există încă). Persoana care va demonta panoul și mi-l va aduce va fi invitată să cânte alături de noi refrenul de la Simona Ionescu, într-un concert din viitor.

Așadar, treceți la treabă.

8 Responses to “Până una-alta.”

  1. Ştefania September 17, 2010 at 04:03 #

    Da’ dacă mă prezint cu panoul plus stâlpul de pe lângă McDonald’s Buzeşti pe care e (sau era, în momentul din viitor în care mă prezint cu el, deci un fel de viitor anterior gen “va fi fost”) nu mai trebuie să cânt, nu?

    • Aeroport September 20, 2010 at 15:22 #

      E ok. Așteptăm. Acum cinci minute era încă acolo. Și peste cinci minute, de fapt.

      • Ştefania September 21, 2010 at 16:59 #

        Şi peste încă cinci minute tot acolo o să fie. Nţ… Vin cu scutirea la concert, doar n-o să las oraşul fără acel axis mundi până atunci. Puţină responsabilitate civică, dom’le, ce naiba.

  2. Ştefania October 8, 2010 at 11:26 #

    Am zis că-l aduc, l-am adus. Ce-mi plac mie misiunile îndeplinite! Hehe.

  3. Dulce Deea October 9, 2010 at 08:32 #

    Până una alta aşteptăm un jurnal decolatoriu şi compensatoriu. Adică scriu smucitele de surori Marx despre voi, iar voi nu ziceţi nimica-nimicuţa în pagina aiasta despre concert şi gloria care v-a acoperit brusc şi instantaneu de atunci şi până în clipa de faţă?

    Aşteptăm tropăind din picioruş. Cu umbrelă şi arcuş. Păi!

    Şi spune-ţi-i Simonei Ionescu toate cele. Sunt fană declarată.

  4. Dulce Deea October 9, 2010 at 08:33 #

    Hihihi, hihihihiiii, emoţia mi-a copleşit bruma de gramatică. Uf şi of, şi ah şi uh. Corect şi desăvârşit inclusiv stilistic era spuneţi-i la Simona Ionescu :):):):)

  5. Dulce Deea October 9, 2010 at 08:37 #

    A,şi dacă tot eram prin preajma prejmelor de aici. Merită un picuşor promovat blogul acesta. Hai să dăm mână cu mână, zău aşa. Prea e discret. Prea nu-l ştie multă lume. vorbiţi cu suroricile, poate şi Petronia scrie ceva… Să mai trimită la adresa aeriană oameni veseli, călători, budişti în levitaţie şi alţii. Zic şi eu. Iar acum plec în vârful picioarelor🙂 Că aud o chemare irezistibilă – Simona Ionescu, Simona Ionescu, Simona Ionescu, Simona Ionescu, Simona Ionescuuuuuuuuuuuuuuuuu… Şi Deea Dulcescu, hihihihi, hihihihihi, cum şi aşa mai departe spunea un genial nepot din geniala familie Marx.

    • Aeroport October 10, 2010 at 00:46 #

      Dam, Dulce Deea, cum sa nu dam!

Leave a Reply

