Adunăm, scădem, iese un rezultat? Nu.

12 Dec

Acum că Simona Ionescu e în mai multe guri decât ne obişnuisem, aflăm că seamănă cu ceva. Unii zic că cu Ana are mere, a Sarmalelor Reci. Alţii că cu ceva de la Voltaj (?!?). Altcuiva i se pare că a mai auzit cântecul la James (data viitoare am vrea să ni se spună şi piesa).  Un al patrulea aude Partizan sau Timpuri Noi. Şi cam atât deocamdată (de ce n-a spus nimeni Pixies? Cât mi-aş fi dorit să aud asta!).

Ce să zicem, comparaţiile ne onorează, în mare parte. Doar că, deşi am ascultat Sarmalele la greu pe vremuri (şi le-am mai asculta şi acum dacă n-am fi rătăcit casetele), n-am prea spune că am furat ceva de la ei. Sau poate totuşi da –  atitudinea şi o oarecare nonşalanţă, dar astea nu ţin de partea muzicală. Oricum, big up Sarmalelor din partea noastră.

Asta una la mână. A doua ar fi că repetam ieri în dormitorul unuia dintre noi nişte piese noi, şi chiar nu sunau rău (deşi la început ne venea să ne dăm unul altuia sau toţi tuturor cu basul şi toba în cap). Ceea ce este cum altfel decât îmbucurător.

Alex

4 Responses to “Adunăm, scădem, iese un rezultat? Nu.”

  1. lia bugnar December 17, 2010 at 13:07 #

    Nu semanati, ma, decit cu voi insiva. Dovada, Dragos a auzit piesa la Timisoara si habar n-avea cine sinteti si a zis instantaneu “astea-s versuri facute de Alex a lu’ Toca” , deci semanati cu voi, ramine de stabilit daca asta e un merit sau o vina. Aveti concert in Laptarie simbata?

  2. lia bugnar December 17, 2010 at 13:08 #

    Ca asa a scris unul mai mic si mai gras pe blogul lui.

    • Aeroport December 17, 2010 at 15:36 #

      Avem! Veniţi? Mâine la zece noaptea, ca să nu zic seara.

      • lia bugnar December 17, 2010 at 16:28 #

        Dragos e la Timisoara. Vin eu cu o fata. Tril maiastru iti doresc.

Leave a Reply

