Alin

14 Dec

Alin Ionescu, omul cu care am copilarit. Eu, Alex si Alin, in apartamentul lui Toca. Usa in usa cu cel al lui Sandel Stefanescu, unde sta Alex acum. Am trait toti trei niste vremuri extraordinare. Eram mici si visatori, cum de altfel am ramas si pana azi. Visam la corabii extraordinare, care sa salveze lumea aceasta de ea insasi, visam la o lume ideala care capata mereu forma miticului 2 mai. Si toate au ramas asa pana azi, cand ne-am intors care de pe unde a plecat in acelasi loc de inceput. Ca dovada ca timpul e, din cand in cand, o bucla. Si tot la radacini ajungi, si sangele apa nu se face.

Ne-am intors, insa, cu ceva in plus. Ne-am reamintit cat de mult ne place muzica si ca fiecare dintre noi stie cate 4 acorduri. Asa am ajuns primii, si chiar daca nu vom fi primii la infinit, am dovedit inca o data ca avem ceva de spus. Acest lucru, insa, iata, nu ar fi fost posibil fara oamenii din spatele nostru. Sau mai bine spus de langa noi.

Primul dintre ei, asadar, pe care il cinstim aici, este Alin Ionescu. Fara el nu am fi putut fi ce suntem azi. Fara el, care sa ne sponsorizeze repetitiile atunci cand buzunarele noastre erau prea goale, nu v-ati fi putut bucura de noi. El a crezut, insa, in povestea noastra, intr-o perioada in care e din ce in ce mai putin loc pentru noi toti pe lume, pentru simplul motiv ca – ni se spune – nu sunt bani. Dar prietenia, din fericire, merge dincolo de asta. Iar noi, printre altele, de asta cantam. Ca sa aratam ca aceasta epoca de cacat va fi ingropata de ceea ce e puternic si adevarat intre oameni.

Alin, multumesc e mult prea putin. Dar nu s-au inventat alte cuvinte.

Luca

2 Responses to “Alin”

  1. Felix-Gabriel Lefter December 17, 2010 at 11:09 #

    ALIN IONESCU e ALIN IONESCU DE LA “Catzavencu”, colegul meu de camera de camin? Sau ma insel… – stiu ca mai e unul.

    • Aeroport December 17, 2010 at 15:37 #

      Nu, este un întrucâtva alt Alin Ionescu.

Leave a Reply

