Revolutie

31 Dec

Mi s-a spus  ca Rock-ul e o forma de revolta. Ca cei care canta rock o fac pentru ca nu le convine ceva, pentru ca vor sa schimbe ceva. Ai mei sunt rockeri, din cate imi pot da eu seama. Nu mi-au spus-o niciodata asa, de altfel nici nu am banuit macar pana nu am devenit si eu unul.

Aseara noi am cantat in Tralala si ca de obicei, ai mei au venit la concert. Isi faceau griji sa nu se simta ciudat oamenii din jur sa vada doi adulti la un concert rock, pentru ca rock-ul este in general ocupatia tineretului. (aici cu siguranta Jethro Tull i-au contrazis mai mult decat o pot face eu). Pentru mine e un lucru foarte frumos sa-i vad acolo, nu doar pentru ca imi place sa fie public numeros. Am aflat insa aseara, ca dupa fiecare concert, ca tineretului prezent i se pare la fel de frumoasa prezenta lor, “genial” fiind cuvantul cel mai des folosit.

De ce ii mentionez in postarea asta intitulata pompos revolutie? E simplu, datorita lor ma pot lauda ca fiind singurul mini-revolutionar (fara acte in regula, evident) din formatie. In iarna lui 1989 Luca si Alex erau deja scolari, iar Cristi probabil isi incepea colectia Electrecord, dezamagit de lipsa datelor de pe eticheta. Asupra mea s-a tras la revolutie, iar eu cu siguranta am dat multi pumni si multe picioare in semn de protest, intr-o vila vis-a-vis de sediul TVR, unde medici ca mama mea (in burta careia ma aflam) incercau sa ajute ranitii.

Cu acelasi spirit de protest simt ca am cantat aseara. Protestam impotriva vremii, impotriva politichiei, impotriva pedalei care-mi tot aluneca de sub picior si nu numai. Aseara m-am simtit pe scena mai bine decat m-am simtit eu vreodata. Cred ca s-a si vazut pe ici pe colo. Aseara am fost din nou mini-revolutionar, pentru prima data de cand m-am nascut. Aseara am cantat Rock.

La multi ani din partea mea si a formatiei, sa ne auzim din nou cu bine in 2011!

Stefan.

One Response to “Revolutie”

  1. Dulce Deea January 1, 2011 at 23:33 #

    Ne place despre povestirea ta. Şi despre părinţii tăi ne place :)La mulţi ani geniali şi ţie, vouă, Aeroportului cu totul şi cu totul nespus de simpatic!

Leave a Reply

