Domnu’ administrator

6 Jan

Azi dimineata dadeam sa ies pe usa blocului unde locuim eu si Alex, cand ma opreste un individ cu mustata falnica.

– Oo, domnu’ Luca, zice el condescendent. V-ati mutat inapoi.

– Mhm, da, nu, poate, maine, ieri, am aruncat niste vorbe la repezeala, cum fac de obicei cand vreau sa ma sustrag dintr-o situatie neprielnica. Si totusi omul, ca la vreo 40 de ani, avea chef de vorba.

– Aha, face. Si cu muzica cum merge?

Aici am ramas blocat un pic, pentru ca mi se parea ca discutia – pe care o speram scurta – se deschide in directii nebanuite. Oare vroia sa vina la concert in Timisoara, acolo unde cantam pe 14 ianuarie, in club Daos, de la ora 10 fara 4 minute? Doar omul e din Timisoara, ar fi avut sens. Sau la o zi dupa, in Arad? Orice era posibil. Sau poate nu vroia asta, ci doar sa ma sicaneze, nemernic, cerandu-mi banii pentru fondul de rulment? Mai degraba.

Mi-am inclestat pumnul pe Winchesterul cu doua tevi pe care il tin de obicei in buzunar. Nu, glumesc, n-am niciun Winchester. I-am bagat in schimb o mana in gat si l-am intrebat:

– Ce vrei ba? Te fute grija de muzica noastra? Sincer sa fiu nu prea cred. Vrei de fapt banii de intretinere, asa e?

– A… asa e, a ingaimat el.

I-am dat drumul, scarbit. Aflasem adevarul. In fine, de fapt nu, pana si asta se petrecea tot in imaginatia mea bogata. In realitate i-am zis ca suntem super-ok cu muzica si ca daca e baiat bun sa ne dea un spatiu de la subsol sa ne facem sala de repetitii.

Dupa care m-am carat si mi-am vazut de treaba.

Moment in care mi s-a confirmat ca Administratorul este de fapt un arhetip vechi de cand lumea, bun de pus in acelasi galantar in care mai sunt Tradatorul, Mesia, Cretinul, Curva, Eroul etc. etc. etc. Ce nu stiu este daca Administratorul e de partea binelui sau a raului, urmeaza sa aflu.

Moment in care, pe masura ce scriu aceste randuri, imi dau seama ca tocmai am mutat Surorile Marx aici, ceea ce si intentionam sa fac, cel putin in ce ma priveste.

Si ma bucur.

Hai va pup, maine (astazi) intram in studio sa inregistram, luni posibil sa fim pe Radio 3 net la PR Cafe, pe 14 plecam in Banat.

A inceput bine 2011.

6 Responses to “Domnu’ administrator”

  1. Ştefania January 6, 2011 at 01:49 #

    (Da’ pisicile? Facem rost de-un Solomon pentru împărţit o pisică-n două sau de-o drujbă? Şi care să fie, care să fie…?)

    Eu administratorului meu tre’ să mă duc mâine să-i dau cu o pisică în cap, de trei luni uită sistematic să scadă banii pe care-i plătesc la întreţinere. Asta ca să contribui la tipologia personajului.

  2. Dulce Deea January 6, 2011 at 18:56 #

    Şi Rhetta? O laşi singură-singurică în imensitatea de apartament al Surorilor?🙂

    Râzi, tu, râzi când zici de arhetipul Administratorului, dar te aşteaptă la etajele superioare ale literaturii şi alte arhetipuri, întrucâtva mai regale. Prietenii ştiu de ce.

    Nota 10 pentru măiastra aducere din condei a anuntului cu turneul. De asta te iubim noi. Eşti cam foarte foarte🙂

  3. Andrei January 6, 2011 at 21:23 #

    Am fost super trist sa vad ca urmatorul concert nu e in Bucuresti ca sa pot sa vin sa va (re)vad.

    Dupa ce am intrebat-o acum doua saptamani pe prietena mea daca sunt hoteluri in Botosani si daca e oras sau judet, nu vreau sa fac pe desteptul dar Timisoara si Arad nu sunt in Ardeal :))

    Succes la inregistrari si concerte! Sper ca inregistrati “Viata”!

  4. Aeroport January 7, 2011 at 02:20 #

    Mai oameni buni, in primul rand vreau sa va multumesc pentru interesul pe care ni-l acordati in continuare. Nu vreau sa ma auto-improsc cu falsa modestie, dar pana la urma suntem niste oameni care incercam sa avem ce pune pe masa si s-a intamplat sa facem asta scriind si facand muzica. Altceva, din pacate sau fericire, nu stim sa facem.

    In al doilea rand, va cer scuze, dar la geografie chiar am fost slab de cand ma stiu. Sper sa nu fie un afront la adresa nimanui, chiar nu e cazul, asta mai ales dupa ce mi-a batut si Alex obrazul aseara. De altfel, pana maine dimineata postul va fi modificat.

    Cu “Viata” s-ar putea sa te dezamagim, Andrei, dar in ciuda faptului ca ne face mare placere s-o cantam, este o piesa foarte, foarte grea – si-n plus proaspata in formula asta, cand eram doar eu cu Alex o bagam doar pe clapa (eu) si chitara + voce (el) – si cred ca mai trebuie s-o dam de cateva ori pana sa ne incumetam cu ea in studio.

    Cu respect pentru voi,
    Luca

  5. anaid January 10, 2011 at 16:25 #

    esti o “baba” nebuna rau! keep going!

  6. Aeroport January 11, 2011 at 02:08 #

    Multumesc, Anaid. Iti multumesc sincer.

Leave a Reply

