Epifanie

9 Apr

Iesind azi pe strada, am fost mai mult decat fericit sa aflu ca s-a bagat la vanzare noul album Holograf – “Fericirea incepe acasa”. Urmaream demult sa-l cumpar, asa ca am smuls o copie de sub mainile hraparete ale sutelor de fani.

Produs de label-ul Millenium Bank, “Fericirea incepe acasa” contine single-ul de mare succes “5,95%”, care a rulat asa cum stiti pe toate radiourile din tara in heavy rotation. Piesa suna bine, desi eu as mai fi lucrat un pic la chitari si parca nici compresia pe clape nu e ce trebuie. Dar, in fine, ce-i al lor, e-al lor, nimic de zis. Imi place mai ales pasajul in care Dan Bittman repeta obsesiv versul “Marja de la 5,95% peste Euribor/Robor – 3 luni!!! Asta e pentru mine momentul cel mai misto al piesei.

Dincolo de asta mai exista hit-urile “Comision de administrare 0%”, “Credit ipotecar” si “Viata ne inspira”, care inteleg ca este chiar sloganul celor de la Millenium Bank. Toate foarte misto, jos palaria.

Vi-l recomand si dumneavoastra, eu l-am cumparat de la supermarketul Nic din Piata Amzei. Va atasez front-cover-ul, care mie mi-a sarit in ochi chiar si dintre mormanele de telina si patrunjel in care fusese aruncat cu neglijenta.

Pentru rezultatul muncii lor, eu le acord 10 stele din 10.

Luca

One Response to “Epifanie”

  1. Ştefania April 10, 2011 at 00:58 #

    Eu aş observa în continuare că albumul este chiar un statement, trupa militând pentru nici mai mult nici mai puţin decât adevăr. Vedeţi în acest sens virgula căzută discret din cifra comisionului, care devine astfel un foarte sincer 595%.
    Şi mai vede cineva în spatele oamenilor care strigă că fericirea începe acasă o pădure?… Robin Hood trebuie să fie mândru, va avea vecini isteţi.

Leave a Reply

