If you can’t, then fuckin’ don’t!

11 Apr

Duminică pe la prânz, pe tărâmul Aeroport. Clasicele repetiții dinaintea concertului la care aveam să cântăm între Razna și The Amsterdams, și care urma să aibă loc pe la ora opt: Cristi chinuia niște tobe, Luca și Ștefan se băteau pe chitară, eu încercam să înțeleg cum funcționează un stativ de microfon. La momentul potrivit a avut loc și catastrofa, adică s-a rupt o coardă. Un la. “S-o schimbăm”, zice Luca. “Cu ce?”, zic. “Păi nu mai ai?” – “Nu mai am.”

Ne-am așezat la masă să ne gândim. Să meargă Ștefan acasă să aducă chitara de rezervă? Să meargă Cristi să fure chitara lui frate-său? Să… Gândurile ne-au fost întrerupte de un telefon: organizatoarea concertului (o fată de la Rockinside.ro). “E de rău”, ghicește Luca uitându-se pe ecranul telefonului. Răspunde. “Salut”, zice fata, “noi nu mai suntem responsabili pentru concertul ăsta, că așa-și-pe-dincolo. Deci nu se mai ține. Vă pup. Pa”.

Ne-am așezat din nou la masă să ne gândim. Fata sună iar: “E ok, se ține, va fi organizat de Clubul Țăranului. Vă pup. Pa”.

În fine, după câteva tratative și discuții, lucrurile s-au rezolvat, concertul a avut loc, a fost nu-știm-cum, pentru că noi eram pe scenă și nu în public, nouă ne-a plăcut, pentru că sonorizarea la MȚR e foarte bună. Mulțumirile noastre lui Adi, șeful de-acolo.

În fine, scopul postării ăsteia e să spunem lumii că mai bine să nu mănânce clătite cu Rockinside, că ăia nu se pricep la așa ceva, se pătează cu dulceață pe tricou, declară că au principii și pleacă.

În plus, azi Aeroport a împlinit un an. La mai mulți.

Alex

5 Responses to “If you can’t, then fuckin’ don’t!”

  1. Ştefania April 12, 2011 at 10:56 #

    Păi au plecat oamenii acasă să-şi schimbe tricoul, sunt timizi şi le era teamă că dacă stau cu el murdar de dulceaţă râde lumea de ei.

  2. Loredana April 12, 2011 at 20:13 #

    Ati facut o chestie la care ma asteptam si pentru care nu va invinuiesc, insa ar fi fost dragut din partea voastra sa relatati lucrurile exact asa cum au fost. Insa o voi face eu:
    Asadar, eu am fost angajata sa organizez un eveniment and i did my best sa fie totul ca la carte. Am cautat trupe, am negociat in asa fel incat sa fie toata lumea multumita, am facut postere, comunicate, am vorbit cu parteneri media…cam tot ce se face intr-o organizare. Dupa care, ”fondatorul” RockInside, MIHAI C. GRIGORESCU, un om la vreo 32-33 de ani, care s-a laudat ca va sustine el financiar tot evenimentul, a zis ”bravoooo!”, ne vedem duminica.
    In ziua evenimentului, pe data de 10 aprilie (cu o zi inainte de ziua mea… foarte ”reusita” celebrare…inchipuiti-va😐 ), pe la ora 13 si ceva, cu doar 2 ore inainte de repetitii si 7 inainte de eveniment, m-a sunat stimabilul Mihai foarte crizat sa imi spuna ca el nu mai plateste trupa The Amsterdams pt ca vor avea concert pe data de 13 si din acest motiv nu va veni lume la MTR la evenimentul mai sus amintit. Cu aceleasi crize la telefon, fara sa apuc sa raspund cumva la cele auzite, imi spune ca el anuleaza tot concertul, ca nu va iesi nimic, ca e vina mea ca am vorbit cu The Amsterdams sa cante la eveniment si ca el nu va da nici un ban niciunei trupe. Acum intelegeti de ce am avut acea ”minunata” aniversare. Fiind un om care ”alearga”, dupa cum s-a autocaracterizat, nu a avut rabdare sa dezbatem subiectul si sa ma faca sa inteleg si eu ce naiba se intampla. Dupa ce mi-am dat seama ca e atat de panicat pentru ca, de fapt, m-a mintit inca de cand am inceput colaborarea cu el si ca a impartit o gramada de minciuni tuturor implicati in acest ”eveniment”, l-am sunat si i-am impus sa nu dea inapoi in ultimul moment si sa fie sincer cu mine sa-mi spuna exact care e problema. Bineinteles ca nu a functionat asa ca am pus mana pe telefon si mi-am facut datoria morala de a anunta toate trupele de situatia penibila aparuta.
    Cu nervii la pamant, am renuntat la orice incercare de a salva evenimentul până in momentul in care am fost anunțată că MTR-ul a preluat concertul. In ultimele doua zile, respectiv luni si astazi, am aflat ca ”stimabilul” Mihai Grigorescu nu a platit nimic, rămânând cu datorii către mai mulți colaboratori. Mentionez ca duminica, la ora 9, trebuia sa fie la Clubul Taranului, iar responsabilul de-acolo nu l-a vazut nici pana acum la fata. La momentul actual nu mai raspunde nimanui la telefon, iar noi incercam impreuna sa dam de el si sa gasim o solutie prin care sa ne recuperam banii de la acest mincinos penibil!
    Se pare ca…fara voia mea, tot eu am fost bagata la mijloc… doar pentru ca eu am fost cea care a luat legatura cu toata lumea iar de acest dobitoc nu a auzit nimeni, stand ascuns in umbra. Sper din cele povestite mai sus sa va dati seama totusi care e adevarul.
    Numai bine si bafta!

  3. Loredana April 12, 2011 at 20:17 #

    *am uitat sa mentionez ca motivul pentru care a vrut anularea concertului a fost ca nu avea de fapt nici un ban, ca a mintit cu privire la tot ce a spus despre el, ca e un falit mizerabil si mincinos.
    Multumesc si la multi ani.

    • Aeroport April 12, 2011 at 22:07 #

      Loredana,

      Scuze dacă te-am învinuit pe nedrept, noi în principiu cu tine am avut de-a face, și neștiind ce se întâmpla în spate, am scris și noi cum ni s-a părut că s-au desfășurat lucrurile. Văd că n-a fost așa, scuze din nou.
      Urâtă treabă pe care a făcut-o omul, urât și că a băgat în căcat atâta lume care n-avea altă vină decât că a fost de bună-credință – cum este și normal. Dacă ne întâlnim întâmplător cu Mihai, îți trimitem și ție niște fulgi din blana lui. Până una-alta, îți urăm retrospectiv la mulți ani, și sperăm să ne vedem cândva sub un semn mai bun.

      Alex

      • Loredana April 13, 2011 at 13:36 #

        Mersi frumos! E in regula, era de asteptat ca, nestiind ce s-a intamplat de fapt, sa acuzati intregul ”rockinside” (care banuiesc ca nici macar nu exista in acte). Daca ajung eu prima la el, promit ca va pastrez eu niste fulgi🙂

        Numai bine!

Leave a Reply

